måndag 7 november 2011

Hemma i soffan!

Det som så många andra inte förstår för det är så självklart det är att få sätta sig i soffan när kvällen kommer o bara ta det lungt framför tv:n. Det är inte lika självklart för mig längre. Jag har lärt mig att inte ta saker för givet för vardagen kan ryckas upp precis i vilket ögonblick som helst. Livet är inte självklart, att få sitta i soffan o njuta av kvällen är inte självklart. Och varenda kväll njuter jag, njuter mer nu. För jag vet att när som helst kan livet ändras.

3 kommentarer:

Matilda sa...

LÄnge sen du skrev något, så undrar hur lillkillen mår nu? :)

Anonym sa...

Hej!

Tror vi är många som undrar hur det gick sedan? Hoppas pojken blev frisk igen utan för mycket meen av händelsen..

H: Lotta

Madde sa...

Hej!

Hur mår Tim nu? Blev det någon operation till slut? Jag kom att tänka på din blogg här om dagen och har nu läst den från början till slut igen och jag undrar så mycket hur det gick för er!

Kram Madde